Nowe produkty w ofercie

Wprowadziliśmy do oferty nowe produkty:

– Sterownik silnika bezszczotkowego

Sterownik silnika bezszczotkowego w pojazdach elektrycznych, osadzony w obudowie wyposażonej w porty połączeniowej dla przewodów zasilających, sygnałowych i komunikacyjnych, mający na wyposażeniu kontroler funkcji diagnostycznych połączony z silnikiem elektrycznym poprzez falownik z tyrystorami mocy oraz połączony z tym silnikiem układ mocy z mikroprocesorami odpowiadającymi za sterowanie i monitorowanie układu mocy, a także posiadający czujniki napięcia, ładowania prądu, temperatury, prądu fazowego, równomiernego ładowania i optymalnego rozkładu prądu połączone z kontrolerem funkcji diagnostycznych oraz mający połączone z tym silnikiem również elementy chłodzące, moduł komunikacyjny, moduł elektroniczny, algorytmy sterowania analizujące sygnały z czujników i interfejsy cyfrowe, według wynalazku charakteryzuje się tym, że ma mikrosterownik z odrębnym oprogramowaniem w kontrolerze funkcji diagnostycznych połączony z układem przekaźnikowo-odcinającym dopływ prądu. Układ ten znajduje się między kontrolerem funkcji diagnostycznych, a falownikiem.

– Układ zarządzania energią elektryczną akumulatora

Układ   zarządzania   energią   elektryczną   akumulatora  w  elektrycznym  pojeździe samochodowym zawierający z algorytmem kontroler ładowania prądu łączący się z jednej strony ze stacją ładowania prądu, a z drugiej strony połączony z akumulatorem oraz posiadający z algorytmem kontroler zużycia prądu i silnik elektryczny charakteryzuje się tym, że kontroler ładowania prądu ma sterownik rozdziału prądu na cele akumulatora. Kontroler zużycia prądu stanowiący kontroler optymalnego zużycia prądu ma natomiast sterownik blokowania poboru  prądu z cel akumulatora i ma odrębne połączenia z celami tego akumulatora oraz z silnikiem elektrycznym. Akumulator może stanowić zestaw akumulatorów z celami.

– Układ sterujący parametrami silnika elektrycznego

Układ sterujący parametrami silnika elektrycznego pojazdu samochodowego posiadający kontroler tych parametrów wyświetlanych w  kokpicie  takiego  pojazdu ,  zespół  nawigacji  GPS  oraz  czujniki  pomiarowe charakteryzuje się tym, że ma zespół enkoderów sterujących parametrami napięcia, prędkości obrotowej i prądu stałego. Kontroler parametrów silnika stanowi natomiast kontroler algorytmiczny i ma wbudowany lokalizator GPS. Czujniki pomiarowe stanowią natomiast zespół czujników napięcia, prędkości obrotowej i prądu stałego. Zespoły enkoderów i czujników pomiarowych są połączone jednostronnie z silnikiem elektrycznym, a drugostronnie z kontrolerem parametrów silnika, przy czym kontroler ten jest połączony także z zespołem nawigacji z GPS.